Tandarts wil Hoger in Google voor meer nieuwe patienten

Tandarts wil Hoger in Google voor meer nieuwe patiënten.

 

Alleen een TOPPOSITIE zorgt voor nieuwe bezoekers juist wanneer er lokaal meerdere aanbieders zijn levert een TOPPOSITIE in Google zijn vruchten af.

In de mondzorg, de tandheelkunde zijn er meerdere lokale aanbieders die vaak hun eigen specialisme of sterke punten hebben bijvoorbeeld:

Kinder tandarts

Angst tandarts

Orthodontist

Prettige openingstijden

Korte wachttijden

of gewoon gezellig, enthousiast, modern en gebruikmakend van de laatste technieken.

De plaats in Google is belangrijk de eerste worden gevonden, dit levert nieuwe patiënten / cliënten op.

Tadis helpt u hierbij.

Een consequent Social Media bereik en communiceren met uw cliënten ondersteund dit.

 

 

MKB ZZP site gratis aanmelden bij 20 zoekmachines

MKB ZZP site gratis aanmelden bij meer dan 20 zoekmachines/ search engines

MKB en ZZP willen graag lokale klanten!
aanmelden website
Aanmelden website

MKB ZZP Aanmelden zoekmachines
Er zijn duizenden zoekmachines op internet. Het overgrote deel hiervan maakt echter gebruik van een klein aantal echt grote zoekmachines met een eigen spider en database. Door je site toe te voegen aan deze top grootste en belangrijkste search engines bereik je in één keer vele honderden nationale & internationale zoekmachines, metasearch engines en portal sites.

MKB ZZP URL toevoegen of updaten bij Google 

Google zegt:

We voegen constant nieuwe sites toe aan onze index en we nodigen je uit om je eigen website aan ons op te sturen. We voegen niet alle sites aan onze index toe en we kunnen niet voorspellen of garanderen of en wanneer ze verschijnen.

mkb zzp aanmelden SEO

Vul je complete webadres (URL) in, inclusief het http:// voorvoegsel. Voorbeeld: http://www.google.nl/. Je mag ook een omschrijving van je site invullen. Die wordt alleen gebruikt ter onzer informatie, en heeft geen effect op hoe je site in de index wordt weergegeven.

Alleen de index-pagina van een website of domein is nodig, je hoeft niet elke pagina opnieuw in te vullen. Onze crawler, Googlebot, zal de rest vanzelf vinden. Belangrijk: Google ververst z’n index met regelmaat, dus het kenbaar maken van een ‘dode link’ (verdwenen of verhuisde site) is niet nodig. Dode links zullen vanzelf wegvallen uit onze index bij de eerstvolgende crawl wanneer we onze hele index weer verversen.

 

 

 

Google.com Google PK
Google SA WhatUseek.com
InfoTiger.com Rediff.com
ScrubTheWeb.com EntireWeb.com
SearchIt.com Abacho.co.uk
SearchUK.com AxxaSearch
Al-Bawaba(Arabic) AllTheWeb.com
Altavista.com Altavista DE
Altavista UK Anzwers
Canada Direct Hit
Excite Excite UK
Fireball Go
Hotbot Infomak
Infoseek Lycos
Lycos EU National Dir
Northernlight Voila
Web Crawle Web Top
Web Wombat Abacho
Abacho.de Aesop.com
Active7 Aeiwi
Al-Bawaba Alexa
Amfibi Amidalla
AxxaSearch Beena.com
BestYellow BigFinder
Blinkx.com Claymont.com
Cipinet.com CozyCabin
CurryGuide Crucesonline.com
Debra4homes Derfinder.at
DMchat EntireWeb
Epicurus.com Evisum.com
Free-1.com Gigablast
Google Hawaianportal
Hitseek.de Hypermaze.com
Iguana.com.mx Internet Cruiser
Internetvitrine.de InfoProbe.net
InfoSniff InfoTiger
Jerkasmarknad Kaufen.ch
Kel.nl KnowBe
List-Team Linkball.de
Logo22.de Lookseek.com
Maxishop.de Meet.de
Metaeureka.com MixCat
MSN (BCentral) MyProwler
Nathan.de Noago
Objects Search Paginanl.nl
Promosearch.de Quicksurfer.de
Railler.nl Ravencom.net
Rediff.com Search.ch
Search2003.de Search Ave
Searchdepo.com SearchEngine
SearchIt Searchmaster.de
Searchmax.de Search-o-rama
Searchramp.com SearchStar.de
SearchUK.com Searchweb
SearchWho Sootle
Spider.de Splatsearch.com
Subjex Suchefix.de
Surfgopher SusySearch
Technikfuchs24.de Tooga.de
Topica.de Tripple.net
Verdwaald.nl W8.net
Walhello Webaapje.com
WebCactus Webdich.de
Web-friend.com WebSquash
WebWizard WhatUseek
Witch.de WotBox
Wuup.de XXLnet.de
Yammo.de Yatus.de
Yaq.com Yoodel.com
Zoeky.nl

 

.

 

Copyright © 2017 – EzSearchEngineSubmission.com   All Rights Reserved

HOME Tadis

Meer info?

Gevonden worden op het web in Google?

Gevonden worden-Vinden in Google

Meer bezoekers? Gevonden worden op het web in Google en andere zoekmachines

Gevonden worden-Vinden in GoogleHoeveel klanten loop jij mis doordat zij de weg naar je website niet vinden?

Hoeveel bezoekers verlaten je website zonder contact met je op te nemen?

Je website goed vindbaar? Hoe word je gevonden? Meld je !
Daar kan ik gemakkelijk antwoord op geven. Of je website is niet te vinden, onvindbaar, of deze functioneert niet optimaal, of de webteksten zijn niet uitnodigend genoeg. Wees gerust ik help je graag om je website goed vindbaar en optimaal functionerend te maken.

SEO / zoekmachineoptimalisatie ondersteuning
Met een ondersteuning aan SEO oplossingen optimaliseer ik je website. Je krijgt continu informatie over het zoekgedrag van je potentiële klanten en het bezoekgedrag van je bezoekers. Met deze informatie kunnen we samen de vindbaarheid, de laadsnelheid en de functionaliteiten van je website optimaliseren.

Je kunt een geweldig interessante website hebben maar alsnog niet gevonden worden in Google. Hoe dit kan? Google categoriseert jouw webpagina op basis van termen die jij op je pagina gebruikt. Niet alleen op de pagina zelf maar ook in de paginatitel (title tag), de link naar je pagina (je url) en de beschrijving van je pagina (meta description) moeten relevante termen voorkomen waarmee jij gevonden wil worden. Kom dus niet aanzetten met cryptische zinnen zonder relevante zoekwoorden want hoe leuk het ook klinkt, hoe nieuwsgierig het mensen ook maakt en hoe intelligent het allemaal lijkt; het is voor je zoekmachine optimalisatie (ook wel Search Engine Optimization of SEO genoemd) niet bepaald het beste om te doen. Hoe maak je dit concreet? Een aantal tips voor je opgesteld waarmee je al een heel eind zult komen!

Zelf kan je je site al gratis aanmelden bij verschillende zoekmachines

Een paar niet geheel onbelangrijke termen

In de zoekresultaten van Google zie je per gevonden pagina de drie bovengenoemde elementen terug: de title tag, url en meta description. De paginatitel is de titel die de gebruiker in zijn of haar tabblad van de browser ziet.

Het belangrijkste is misschien nog wel je meta description. Dit is de omschrijving van jouw pagina in een notendop, die aangeeft waarom mensen nou net jouw pagina aan moeten klikken. De kwaliteit van een meta description heeft een grote invloed op de de doorklikratio (click through rate) naar jouw site. Het is een klein stukje tekst, bestaande uit 156 tekens, dus je moet goed nadenken wat je erin zet. Kijk bijvoorbeeld naar Google Keyword Planner en Google Trends welke relevante zoekwoorden met meest gebruikt worden en kijk hier dan ook naar de concurrentie van het woord, oftewel: hoe vaak dit woord al gebruikt wordt. Hoe meer concurrentie, hoe moeilijker het is voor een zoekwoord om doeltreffend te zijn. De gouden combinatie is dus een term waar veel op gezocht wordt maar die nog relatief weinig voorkomt op internet.

De meta description kun je zelf instellen, maar… Soms is Google ietwat eigenwijs en kiest er dan voor om niet jouw meta description te laten zien, maar een gedeelte van jouw pagina waar de door de gebruiker opgegeven zoekwoorden in voorkomen. Daar hebben we geen invloed op. In het geval van zoeken op een bedrijfsnaam wordt meestal wel de meta description getoond. 

Hoe maak je een goede meta description?

Voor de precieze samenstelling van jouw meta tags kun je een kijkje nemen op de blog over het toepassen van SEO op je website, waarin heel precies uit wordt gelegd hoeveel en welke woorden je moet gebruiken en hoe vaak deze woorden voor moeten komen om goed te scoren in Google. Naast de dingen die besproken worden in de betreffende blog wil ik je hier ook nog een tip meegeven, namelijk: zorg voor een ”Call-To-Action” (CTA) in je meta description of stel een vraag. Dit houdt in dat je mensen aanspoort iets te doen. Het wordt eigenlijk altijd in de gebiedende wijs geformuleerd zoals je in de volgende CTA-voorbeelden kunt zien:

  • Kom langs voor…
  • Lees meer over….
  • Boek nu snel en eenvoudig…
  • Maak een afspraak voor…
  • Wil je gemakkelijk gevonden worden?
  • Wil je meer uit je website halen? 

gevonden worden, web,seo, hoog google, Coach, Trainer, Therapeut, Tandarts, Orthodontist, Psycholoog,Astroloog, Masseur,Consulent, Makelaar, Instructeur, Consultant, Taxi-ondernemer, MKB, ZZP

 

“Gevonden worden op het web in Google?” verder lezen

Zoekmachine optimalisatie SEO

zoekmachine optimalisatie SEOZoekmachine optimalisatie (Engels: search engine optimization of SEO) is een onderdeel van zoekmachinemarketing en kan worden gedefinieerd als het geheel aan activiteiten bedoeld om een webpagina hoog te laten scoren in de organische zoekresultaten van een zoekmachine, op de voor die webpagina relevante trefwoorden, trefwoordcombinatie(s) enof  zoekterm(en). Aangezien een vermelding in die organische resultaten gratis is, vormen deze zoekresultaten een interessant alternatief voor zoekmachineadverteren.

Organische zoekresultaten zijn onbetaald en matchen, volgens de zoekmachines, het beste bij de zoekopdracht. Gebruikers van zoekmachines klikken vooral op deze organische resultaten. 

De hoogste posities vallen het meeste op en brengen het meeste bezoek naar je website. Door zoekmachine optimalisatie (SEO) behaal je topposities in Google en worden er gerichte websitebezoekers gegenereerd.

hoger in googleMeer autoriteit door SEO

SEO is onmisbaar. Van zzp’er tot grote winkelketen en van B2B tot B2C: iedereen wil een drukbezochte en goed converterende website. Een website die topposities behaalt in Google, zien bezoekers als betrouwbaar. De autoriteit van de website stijgt en dat draagt bij aan de koopbereidheid en daarmee de online omzet.

Zoekmachine optimalisatie, SEO  beslaat een drietal analysegebieden :

  1. Optimalisatie van OnPage-/OnSite-factoren (de structuur, inhoud en techniek op een website)
  2. Maximalisatie van externe backlinks (ook wel link building genoemd)
  3. Trefwoordanalyse (het ontdekken van interessante trefwoorden, het bepalen van het zoekvolume op die trefwoorden en het analyseren van de hoeveelheid, kwaliteit en autoriteit van concurrerende pagina’s voor die trefwoorden).

Over het algemeen leveren kwalitatief hoogstaande inhoud (zogenaamde content) en een gedegen structuur de beste optimalisatie voor een website. Zoekmachines gaan namelijk op zoek naar de beste inhoud voor de gebruikers van de zoekmachine, en een goede inhoud is daarom een noodzaak. Vaak wordt er rekening gehouden met keyword-dichtheid, de title-tag en het juiste gebruik van headers. Door juiste (X)HTMLte gebruiken wordt er gewicht toegekend aan tekst. Zo weegt tekst tussen <h1>-tags binnen websites zwaarder dan tekst tussen paragraph-tags (<p>).

Wie goed gevonden wil worden op bepaalde producten zal in de eerste plaats er zo veel mogelijk over moeten vertellen en ervoor zorgen dat deze informatie goed geïndexeerd kan worden.

SEO Social Media ondersteuning SEO

Daarnaast is het ook van belang om de website op een juiste manier op te bouwen en een goede titel te gebruiken. De meta-description-tag wordt door zoekmachines zoals Google, Yahoo en Bing overgenomen. Deze metatag is zichtbaar in de lijst van resultaten. Door een betere omschrijving te maken per pagina (description) zal iemand uw vermelding eerder aanklikken. Op die manier heeft u dus invloed op de ‘CTR’. De zogenaamde dood van de metatag is hiermee dus na acht jaar een achterhaald verhaal geworden. Google heeft een ‘SEO starter Guide’ gepubliceerd. Hier staat duidelijk omschreven hoe Google over de meeste belangrijke zaken rond zoekmachineoptimalisatie denkt en worden de aanbevelingen – do’s and dont’s van SEO – genoemd.

SEO is een vak, een professionele business waar jaarlijks miljarden in omgaan.

Maar ik hoor je nu denken: 

“Als ik de SEO van mijn website niet meer door mijn neefje laat doen, voor een paar zakcenten, dan gaat dat dus geld kosten. Extra geld wat mijn onderneming juist nu niet meer kan missen.”

Klopt helemaal. Misschien niet leuk om te horen, maar professioneel SEO kost geld. 

Maar bekijk het eens van een andere kant: Het is niet een kostenpost, maar een échte investering. Een investering met een hoge ROI. 

Goed uitgevoerde SEO zal zorgen dat je bij de eerste drie op pagina 1 van Google verschijnt, met de juiste zoektermen. 

Op deze manier bereik je je doelgroep. Een doelgroep die je website gaat bezoeken en iets gaat kopen. Want dat is uiteindelijk het doel! 

Daarmee moet jij je geld gaan verdienen, het geld wat je geïnvesteerd hebt in SEO weer terug gaan verdienen, en het liefst nog véél meer.

Ja, ik wil ook hoger in Google zodat mensen mij makkelijker kunnen vinden,

 

 

Nieuwe klanten vinden en behouden

Nieuwe klanten vinden en behouden, koude acquisitie of leadgeneratie en promotie, is onze passie.

Nieuwe klanten zijn belangrijk, maar hoe en hoe vaak gaat ú op zoek naar nieuwe klanten?

Hoe tevreden zijn uw bestaande klanten en hoe actueel zijn hun adresgegevens?

Lastig voor veel ondernemers.

Tadis gaat wel op zoek  ! Wij leggen voor u het eerste contact met potentiële klanten. Zo wordt het voor u een stuk gemakkelijker om uw product en/of dienst verder aan te bieden.

Gereedschappen hier voor zijn o.a.: Internet, Google, Social Media en Telemarketing.

Marketing en PR