Tandarts wil Hoger in Google voor meer nieuwe patienten

Tandarts wil Hoger in Google voor meer nieuwe patiënten.

 

Alleen een TOPPOSITIE zorgt voor nieuwe bezoekers juist wanneer er lokaal meerdere aanbieders zijn levert een TOPPOSITIE in Google zijn vruchten af.

In de mondzorg, de tandheelkunde zijn er meerdere lokale aanbieders die vaak hun eigen specialisme of sterke punten hebben bijvoorbeeld:

Kinder tandarts

Angst tandarts

Orthodontist

Prettige openingstijden

Korte wachttijden

of gewoon gezellig, enthousiast, modern en gebruikmakend van de laatste technieken.

De plaats in Google is belangrijk de eerste worden gevonden, dit levert nieuwe patiënten / cliënten op.

Tadis helpt u hierbij.

Een consequent Social Media bereik en communiceren met uw cliënten ondersteund dit.

 

 

Wat kan Tadis Marketing Services voor mij doen?

Wat kan Tadis Marketing Services voor mij doen?

Tadis : Combinatie van Internet, Marketing, Social Media, Sales, Social Selling, Big Data, ervaring, inzicht en hands-on, helpt u graag hoger op de ladder van Google beter vindbaar in de zoekmachines, SEO, SEA kortom LEADGENERATIE !

Help als Social Media expert, consultant, kenner. 
Actief met Social Media, Linkedin, Twitter, Facebook.

Wat kan ik voor u doen? 

Zorgen dat u opvalt in de zoekmachines (SEO)

Zorgen dat u opvalt bij uw doelgroep ( SEO en SEA)

Opzetten en implementeren Social Business strategie, zowel intern als extern

Community management

Monitoring Social Media

Sparringpartner inzet Promotie (PR) en Sociale Media

Tadis gevonden

Tadis doet alles natuurlijk om meer en beter kontakt met uw (potentiële) klanten te krijgen zodat uw omzet stijgt ! Zoekmachine marketing en betere zichtbaarheid op het web helpen hierbij.

Houd van intellectuele uitdagingen, nieuwe ondernemingen, nieuwe plannen en technieken.

Werken met vraagstukken die nauw verband houden met bovenstaande punten laten mij het best presteren.
Ben een Lifehacker. Moe van herhalende taken, ga ik op zoek naar handige digitale oplossingen, en ik vind ze. Waar dan ook, hoe dan ook. Techniek ten dienste van….

Niet onbelangrijk: zeil graag Noord !

Vul het kontakt formulier in, vermeld uw telefoonnummer a.u.b. Ad Meeuwsen neemt kontakt op !

Online Marketing en Websitebezoek

Online Marketing en Website bezoek

websitebezoek

Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet! Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief? Zou dat extra omzet opleveren? In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien: * hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt * hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen * hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken * hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt) * hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt * hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen * hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openen Aartjan van Erkel is online copywriter en een van de bestverkopende business-auteurs van Nederland. Hij leert ondernemers beter te schrijven, zodat ze meer gaan verkopen. Zijn bestseller Verleiden op internet beleefde herdruk na herdruk en werd ruim 10.000 keer verkocht. Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het. – Hans Janssen, Directeur DenkProducties Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van Erkel heen. Ik heb zelf ervaren dat Aartjan als geen ander in staat is om met praktische adviezen en sprekende voorbeelden uit te leggen hoe je online klanten trekt. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zijn klanten online gek wil maken.’ – Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur

 

MEER BOEKEN ONLINE MARKETING

naar HOME Tadis

 

 

Submit Your website Boost your website

Submit Your website en word gevonden in de zoekmachines

submit zoekmachine optimalisatie SEO

Meld (submit your site)je website aan bij meer dan 100+ search engines

Boost website
Boost Your website

Aanmelden zoekmachines
Er zijn duizenden zoekmachines op internet. Het overgrote deel hiervan maakt echter gebruik van een klein aantal echt grote zoekmachines met een eigen spider en database. Door je site toe te voegen ( submit) aan deze top grootste en belangrijkste search engines bereik je in één keer vele honderden nationale & internationale zoekmachines, metasearch engines en portal sites.

URL toevoegen of updaten

 

Google:

We voegen constant nieuwe sites toe aan onze index en we nodigen je uit om je eigen website aan ons op te sturen. We voegen niet alle sites aan onze index toe en we kunnen niet voorspellen of garanderen of en wanneer ze verschijnen.

Vul je complete webadres (URL) in, inclusief het http:// voorvoegsel. Voorbeeld: http://www.google.nl/. Je mag ook een omschrijving van je site invullen. Die wordt alleen gebruikt ter onzer informatie, en heeft geen effect op hoe je site in de index wordt weergegeven.

Alleen de index-pagina van een website of domein is nodig, je hoeft niet elke pagina opnieuw in te vullen. Onze crawler, Googlebot, zal de rest vanzelf vinden. Belangrijk: Google ververst z’n index met regelmaat, dus het kenbaar maken van een ‘dode link’ (verdwenen of verhuisde site) is niet nodig. Dode links zullen vanzelf wegvallen uit onze index bij de eerstvolgende crawl wanneer we onze hele index weer verversen.

URL:           
Omschrijving  

Verwijder content uit Google’s Index

Google ververst z’n gehele index automatisch en met regelmaat. Wanneer we het web afzoeken, vinden we nieuwe sites, gooien we dode links uit onze index, en updaten zo onze hele index automatisch. Links die nu niet meer werken, zullen zeker weten automatisch wegvallen bij onze volgende update.

Als je meer informatie wilt over hoe specifieke content uit Google’s index te verwijderen, klik hier.

 

Tadis

 

Gevonden worden op het web in Google?

Gevonden worden-Vinden in Google

Meer bezoekers? Gevonden worden op het web in Google en andere zoekmachines

Gevonden worden-Vinden in GoogleHoeveel klanten loop jij mis doordat zij de weg naar je website niet vinden?

Hoeveel bezoekers verlaten je website zonder contact met je op te nemen?

Je website goed vindbaar? Hoe word je gevonden? Meld je !
Daar kan ik gemakkelijk antwoord op geven. Of je website is niet te vinden, onvindbaar, of deze functioneert niet optimaal, of de webteksten zijn niet uitnodigend genoeg. Wees gerust ik help je graag om je website goed vindbaar en optimaal functionerend te maken.

SEO / zoekmachineoptimalisatie ondersteuning
Met een ondersteuning aan SEO oplossingen optimaliseer ik je website. Je krijgt continu informatie over het zoekgedrag van je potentiële klanten en het bezoekgedrag van je bezoekers. Met deze informatie kunnen we samen de vindbaarheid, de laadsnelheid en de functionaliteiten van je website optimaliseren.

Je kunt een geweldig interessante website hebben maar alsnog niet gevonden worden in Google. Hoe dit kan? Google categoriseert jouw webpagina op basis van termen die jij op je pagina gebruikt. Niet alleen op de pagina zelf maar ook in de paginatitel (title tag), de link naar je pagina (je url) en de beschrijving van je pagina (meta description) moeten relevante termen voorkomen waarmee jij gevonden wil worden. Kom dus niet aanzetten met cryptische zinnen zonder relevante zoekwoorden want hoe leuk het ook klinkt, hoe nieuwsgierig het mensen ook maakt en hoe intelligent het allemaal lijkt; het is voor je zoekmachine optimalisatie (ook wel Search Engine Optimization of SEO genoemd) niet bepaald het beste om te doen. Hoe maak je dit concreet? Een aantal tips voor je opgesteld waarmee je al een heel eind zult komen!

Zelf kan je je site al gratis aanmelden bij verschillende zoekmachines

Een paar niet geheel onbelangrijke termen

In de zoekresultaten van Google zie je per gevonden pagina de drie bovengenoemde elementen terug: de title tag, url en meta description. De paginatitel is de titel die de gebruiker in zijn of haar tabblad van de browser ziet.

Het belangrijkste is misschien nog wel je meta description. Dit is de omschrijving van jouw pagina in een notendop, die aangeeft waarom mensen nou net jouw pagina aan moeten klikken. De kwaliteit van een meta description heeft een grote invloed op de de doorklikratio (click through rate) naar jouw site. Het is een klein stukje tekst, bestaande uit 156 tekens, dus je moet goed nadenken wat je erin zet. Kijk bijvoorbeeld naar Google Keyword Planner en Google Trends welke relevante zoekwoorden met meest gebruikt worden en kijk hier dan ook naar de concurrentie van het woord, oftewel: hoe vaak dit woord al gebruikt wordt. Hoe meer concurrentie, hoe moeilijker het is voor een zoekwoord om doeltreffend te zijn. De gouden combinatie is dus een term waar veel op gezocht wordt maar die nog relatief weinig voorkomt op internet.

De meta description kun je zelf instellen, maar… Soms is Google ietwat eigenwijs en kiest er dan voor om niet jouw meta description te laten zien, maar een gedeelte van jouw pagina waar de door de gebruiker opgegeven zoekwoorden in voorkomen. Daar hebben we geen invloed op. In het geval van zoeken op een bedrijfsnaam wordt meestal wel de meta description getoond. 

Hoe maak je een goede meta description?

Voor de precieze samenstelling van jouw meta tags kun je een kijkje nemen op de blog over het toepassen van SEO op je website, waarin heel precies uit wordt gelegd hoeveel en welke woorden je moet gebruiken en hoe vaak deze woorden voor moeten komen om goed te scoren in Google. Naast de dingen die besproken worden in de betreffende blog wil ik je hier ook nog een tip meegeven, namelijk: zorg voor een ”Call-To-Action” (CTA) in je meta description of stel een vraag. Dit houdt in dat je mensen aanspoort iets te doen. Het wordt eigenlijk altijd in de gebiedende wijs geformuleerd zoals je in de volgende CTA-voorbeelden kunt zien:

  • Kom langs voor…
  • Lees meer over….
  • Boek nu snel en eenvoudig…
  • Maak een afspraak voor…
  • Wil je gemakkelijk gevonden worden?
  • Wil je meer uit je website halen? 

gevonden worden, web,seo, hoog google, Coach, Trainer, Therapeut, Tandarts, Orthodontist, Psycholoog,Astroloog, Masseur,Consulent, Makelaar, Instructeur, Consultant, Taxi-ondernemer, MKB, ZZP

 

“Gevonden worden op het web in Google?” verder lezen

Zoekmachine optimalisatie SEO

zoekmachine optimalisatie SEOZoekmachine optimalisatie (Engels: search engine optimization of SEO) is een onderdeel van zoekmachinemarketing en kan worden gedefinieerd als het geheel aan activiteiten bedoeld om een webpagina hoog te laten scoren in de organische zoekresultaten van een zoekmachine, op de voor die webpagina relevante trefwoorden, trefwoordcombinatie(s) enof  zoekterm(en). Aangezien een vermelding in die organische resultaten gratis is, vormen deze zoekresultaten een interessant alternatief voor zoekmachineadverteren.

Organische zoekresultaten zijn onbetaald en matchen, volgens de zoekmachines, het beste bij de zoekopdracht. Gebruikers van zoekmachines klikken vooral op deze organische resultaten. 

De hoogste posities vallen het meeste op en brengen het meeste bezoek naar je website. Door zoekmachine optimalisatie (SEO) behaal je topposities in Google en worden er gerichte websitebezoekers gegenereerd.

hoger in googleMeer autoriteit door SEO

SEO is onmisbaar. Van zzp’er tot grote winkelketen en van B2B tot B2C: iedereen wil een drukbezochte en goed converterende website. Een website die topposities behaalt in Google, zien bezoekers als betrouwbaar. De autoriteit van de website stijgt en dat draagt bij aan de koopbereidheid en daarmee de online omzet.

Zoekmachine optimalisatie, SEO  beslaat een drietal analysegebieden :

  1. Optimalisatie van OnPage-/OnSite-factoren (de structuur, inhoud en techniek op een website)
  2. Maximalisatie van externe backlinks (ook wel link building genoemd)
  3. Trefwoordanalyse (het ontdekken van interessante trefwoorden, het bepalen van het zoekvolume op die trefwoorden en het analyseren van de hoeveelheid, kwaliteit en autoriteit van concurrerende pagina’s voor die trefwoorden).

Over het algemeen leveren kwalitatief hoogstaande inhoud (zogenaamde content) en een gedegen structuur de beste optimalisatie voor een website. Zoekmachines gaan namelijk op zoek naar de beste inhoud voor de gebruikers van de zoekmachine, en een goede inhoud is daarom een noodzaak. Vaak wordt er rekening gehouden met keyword-dichtheid, de title-tag en het juiste gebruik van headers. Door juiste (X)HTMLte gebruiken wordt er gewicht toegekend aan tekst. Zo weegt tekst tussen <h1>-tags binnen websites zwaarder dan tekst tussen paragraph-tags (<p>).

Wie goed gevonden wil worden op bepaalde producten zal in de eerste plaats er zo veel mogelijk over moeten vertellen en ervoor zorgen dat deze informatie goed geïndexeerd kan worden.

SEO Social Media ondersteuning SEO

Daarnaast is het ook van belang om de website op een juiste manier op te bouwen en een goede titel te gebruiken. De meta-description-tag wordt door zoekmachines zoals Google, Yahoo en Bing overgenomen. Deze metatag is zichtbaar in de lijst van resultaten. Door een betere omschrijving te maken per pagina (description) zal iemand uw vermelding eerder aanklikken. Op die manier heeft u dus invloed op de ‘CTR’. De zogenaamde dood van de metatag is hiermee dus na acht jaar een achterhaald verhaal geworden. Google heeft een ‘SEO starter Guide’ gepubliceerd. Hier staat duidelijk omschreven hoe Google over de meeste belangrijke zaken rond zoekmachineoptimalisatie denkt en worden de aanbevelingen – do’s and dont’s van SEO – genoemd.

SEO is een vak, een professionele business waar jaarlijks miljarden in omgaan.

Maar ik hoor je nu denken: 

“Als ik de SEO van mijn website niet meer door mijn neefje laat doen, voor een paar zakcenten, dan gaat dat dus geld kosten. Extra geld wat mijn onderneming juist nu niet meer kan missen.”

Klopt helemaal. Misschien niet leuk om te horen, maar professioneel SEO kost geld. 

Maar bekijk het eens van een andere kant: Het is niet een kostenpost, maar een échte investering. Een investering met een hoge ROI. 

Goed uitgevoerde SEO zal zorgen dat je bij de eerste drie op pagina 1 van Google verschijnt, met de juiste zoektermen. 

Op deze manier bereik je je doelgroep. Een doelgroep die je website gaat bezoeken en iets gaat kopen. Want dat is uiteindelijk het doel! 

Daarmee moet jij je geld gaan verdienen, het geld wat je geïnvesteerd hebt in SEO weer terug gaan verdienen, en het liefst nog véél meer.

Ja, ik wil ook hoger in Google zodat mensen mij makkelijker kunnen vinden,

 

 

Nieuwe klanten vinden en behouden

Nieuwe klanten vinden en behouden, koude acquisitie of leadgeneratie en promotie, is onze passie.

Nieuwe klanten zijn belangrijk, maar hoe en hoe vaak gaat ú op zoek naar nieuwe klanten?

Hoe tevreden zijn uw bestaande klanten en hoe actueel zijn hun adresgegevens?

Lastig voor veel ondernemers.

Tadis gaat wel op zoek  ! Wij leggen voor u het eerste contact met potentiële klanten. Zo wordt het voor u een stuk gemakkelijker om uw product en/of dienst verder aan te bieden.

Gereedschappen hier voor zijn o.a.: Internet, Google, Social Media en Telemarketing.

Marketing en PR

Social Media en Marketing

Wat is Social Media Marketing?

Social Media Marketing is een marketing techniek waarbij social media worden ingezet met als doel marketing (communicatie) doelstellingen te realiseren. Het is een interactieve vorm van marketing gericht op het aangaan van een dialoog.

Waarom Social Media Marketing?

Social Media Marketing blijkt een uitstekende manier om een gesprek met de klant aan te gaan en hierdoor hogere doelen dan platte verkoop na te streven. Loyaliteit, klanttevredenheid en het creëren van een merkvoorkeur zijn doelen die bedrijven proberen na te streven door Social Media in te zetten. Volgens onderzoek blijkt Social Media Marketing, mits goed ingezet, geld op te leveren.

Wat is Social Media?

Social Media zijn online platforms waarop gebruikers zonder professionele tussenkomst in staat zijn de content te verzorgen. Voorbeelden hiervan zijn het plaatsen van een bericht, video fragment, audio bestand, reactie of foto.

Voorbeelden Social Media

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Google+
  • Blog.nl

Succesfactoren Social Media Marketing

Succes van het inzetten van Social Media Marketing is afhankelijk van een aantal factoren.

  1. Over het algemeen geldt dat mensen zich identificeren met bedrijven die dichtbij hen staan. Dat wil zeggen dat men zich met het bedrijf kan identificeren. Om dit te bereiken moet de boodschap echt zijn, eerlijkheid duurt het langst.
  2. Verder moeten de sociale media een centraal onderdeel zijn van de marketingactiviteiten. Integratie in verschillende media zoals website, nieuwsbrief, verkoopondersteunende materialen e.d. is dus van belang. Tevens kan het ook deel uitmaken van innovatie, klanten kunnen helpen met het ontwikkelen van nieuwe producten.
  3. De activiteiten worden uitgevoerd door een representatief team met achtergrond. Je kunt niet zomaar van alles gaan doen. Er is een doel en dat wordt door iedereen gecommuniceerd.
  4. Tevens dient Social Media Marketing uitgevoerd te worden binnen verschillende kanalen. Het is een compleet plaatje, niet slechts bijv. twitter.
  5. Ten slotte geldt dat Social Media Marketing niet voor elke branche, bedrijf of bedrijfscultuur is weggelegd. Dat is verder niet erg want het is slechts een middel, er zijn ook andere marketing technieken die resultaat boeken.

(Frankwatching)

 

meer info: Tadis Marketing Services

Prijzen Slimme Social Media ondersteuning

ad meeuwsen2018

Basis Uitgebreid Volledige uitbesteding
Social-Media training 2,5 uur t.w.v. 300 eur Social-Media training 2,5 uur t.w.v. 300 eur Social-Media training 2,5 uur t.w.v. 300 eur
Aanmaken/ optimaliseren Twitter en Facebook pagina Aanmaken/ optimaliseren Twitter, Facebook en LinkedIn pagina Aanmaken/ optimaliseren Twitter, Facebook en LinkedIn pagina
2 maanden onderhoud Facebook en Twitterpagina 2 maanden onderhoud pagina’s Complete uitbesteding Social-Media campagne
Samenstellen interessante posts/ tweets Samenstellen interessante posts/ tweets Actief zoeken naar leads
Volgers verzorgen, marketgericht Volgers verzorgen, marketgericht Samenstellen en dagelijks posten van interessante tweets
Halfjaar ondersteuning Halfjaar ondersteuning Samenstellen en posten van interessante posts
Social media plugins Social media plugins Social media plugins
Samenstellen en dagelijks posten van enkele interessante tweets Samenstellen en dagelijks posten van enkele interessante tweets Twee wekelijkse rapportage
    Ondersteuning

Basis           

Uitgebreid  1250 EUR

Volledig uitbesteden in overleg

Sociale Media Twitter Mania

  • Opzet Twitter account
  • Registratie,
  • Aanmaken Bio,
  • Configureren,
  • Bedrijfsklaar maken voor uw doelgroep en media uitingen.     
  • Helpen de juiste volgers te vinden en te krijgen,
  • Maandelijkse coaching,
  • Relevante tweet opzet
  • Maandelijkse onderhouds en advieskosten,
  • Maandelijks luisteren naar eigen merk en 3 compatitors.

                   Twitter en LinkedInBusiness abonnement

  • Opzet accounts,
  • Aanmaken Bio,
  • Configureren,
  • Integratie,
  • Doelgroep bepaling, Strategisch communicatieplan,
  • Bedrijfsklaar maken voor uw doelgroep en media uitingen,
  • Helpen de juiste volgers te vinden en te connecten,
  • Luisteren naar eigen merk en 3 compatitors,
  • Maandelijkse coaching,
  • Hulp en bijstand,
  • Actueel advies.

Hoe krijg ik dan meer klanten?

ad meeuwsen

Vaak, te vaak hoor ik: “Ik krijg geen klanten met Social Media ik doe er van alles aan, heb een Facebook pagina een Twitteraccount een eigen website waar doe ik het allemaal voor?. Op Google sta ik eervol met foto op pagina ….

Natuurlijk wil je resultaat en liefst snel resultaat met torenhoge omzetstijgingen met bijbehorende winsten!

Er staan veel zaken op de tocht maar dat zorgt voor nieuwe kansen.

Kontakt mogelijkheden die in de oude economie vrijwel onmogelijk leken blijken nu opeens wel mogelijk. Bedenk wel dat door al je verhalen en foto’s over spruitjes je niet opeens meer auto’s gaat verkopen……

Stem je tekst en je story dus af op de combinatie van je doelgroep en je produkt.
Las in Frankwatching het volgende stukje:

Stel je hebt een meubelwinkel. Een van de top-zoekwoorden was ‘goedkope matrassen’. Elke tweet kwam het woord “matras” wel voor ook op Google+ en Facebook de mooiste teksten.

Er werd veel aan zoekmarketing gedaan (SEO).

En wat werd dáár op gezocht!

Dat mocht ik niet laten liggen. Maar de klant zou nooit akkoord gaan. Want in zijn winkel liggen geen flinterdunne mousse matjes. Wel veermatrassen, boxsprings en traagschuimmatrassen van topmerken. Niet te omschrijven als ‘goedkoop’, want dat klinkt slecht. ‘Voordelig’ trekt meer aan, maar dat tikken jij en ik dan weer niet in op Google.

De oplossing?

Oké, je wilt graag goedkoop je matrassen kopen. Maar daarom zoek je nog geen goedkope matrassen. Je wilt topkwaliteit, voor een vederzachte prijs. En die vind je hier: geen ‘goedkope’ matrassen, maar veermatrassen, boxsprings en traagschuimmatrassen van topmerken. Ze gaan langer mee dan goedkope matrassen. Dus dat komt je uiteindelijk voordeliger uit. En je slaapt de komende jaren als een roosje.

Lastig maar zorg in je publikatie / bericht wel dat de tekst aansluit bij je produkt. Dus topkwaliteit voor een vederlichte prijs zou te proberen zijn.